MARTA LEWANDOWSKA
Lead Generation Manager

Ekspert w zakresie generowania leadów, tworzący strategie, kampanie, inicjatywy mające na celu zwiększenie pozyskiwania klientów i Identyfikacja kanałów generowania potencjalnych klientów, opracowywanie strategii, wdrażanie i ocieplanie kontaktów, które przekształcają się w klientów. Specjalista w zarządzaniu procesem tworzenia bazy danych klientów i używania ich do tworzenia ciągłych i doraźnych kampanii generowania potencjalnych klientów za pośrednictwem różnych…

KAROLINA HAJSCEWICZ
Manager ds. marketingu

Manager ds. marketingu, kierująca działaniami promocyjnymi w celu zwiększenia sprzedaży oraz budowania świadomości i pozycjonowania marki dla sektora Digital Media, Tech i IT. Od wielu lat zajmuje się tworzeniem wielokanałowych kampanii i koncepcji kreatywnych, które wspierają generowanie popytu i sprzedaży. Specjalizuje się w opracowaniu ogólnego planu marketingowego dla klienta, projektowaniu kampanii i generowaniu pozytywnego zwrotu…

MAGDALENA
LIBISZEWSKA
PR Manager

Od ponad 13 lat związana z branżą medialną. W wydawnictwie Forum Media Polska pełniła funkcję redaktora i project managera łącząc wartościowy content, potrzeby marketingowe i współpracę z licznymi organizacjami branżowymi. Odpowiadała za projekty wydawnicze (m.in. magazyny „Logistyka a Jakość”, „Nowoczesny Magazyn”, portale internetowe) oraz projekty eventowe (m.in. Kongres Nowoczesnego Magazynu, Kongres Łańcucha Dostaw). W życiu…

AGATA
NOWACKA
Marketing Manager

Od 14 lat związana ze sprzedażą i marketingiem. Początkowo zdobywała doświadczenie w branży farmaceutycznej obsługując sieci apteczne. Następnie w branży wydawniczej odpowiadała za sprzedaż, promocję i organizację eventów branżowych. Współtworzyła projekty dla branży logistycznej, produkcyjnej i e-commerce, co pozwoliło jej bardzo dobrze poznać potrzeby marketingowe i sprzedażowe klientów. Działa we wszystkich kanałach promocji, dzięki czemu…

ANNA
FRĄCKOWIAK
Dyrektor zarządzająca

Prawie 20-letnie w branży medialnej zdobyte w mediach regionalnych (Polska Presse) i branżowych (Forum Media Polska). Wieloletnia redaktor czasopism drukowanych i online (m.in. “Nowoczesny Magazyn”, “Facility Manager”, “Outsourcing Magazine”) oraz organizator eventów (m.in. Kongres Modern Warehouse, Warsztaty LogDay czy Kongres Facility Management). Od dwóch lat przekłada wiedzę i doświadczenie zdobyte w poprzednich organizacjach na strategie…